הכנת הבית לפני שיפוצים

אדריכל לתכנון נדל"ן

שיפוצים בבית יכול להיות ההזדמנות הנהדרת שלכם לשיפוץ יסודי לא רק של הקירות. הרי כשאתם מתכננים שיפוץ אתם מעוניינים לשפר כמה שיותר לא רק את רמת חייכם אלא גם את איכות החיים שלכם בבית, את היום יום שלכם שייראה בו אחרת וייתן מרווח נשימה ומרחב מחיה נכון יותר לאורח החיים וההעדפות שלכם. כדי לעשות את זה נכון יש לנו כמה המלצות בשבילכם, המלצות שישלחו אתכם לבדוק היטב היטב לא רק איזה בית אתם רוצים אלא איך תוכלו ליהנות ממנו גם אחר כך לאורך זמן.

המלצה ראשונה: האם נוח לכם בחדרים?

כשאתם מבצעים שיפוצים בחדר אמבטיה או שירותים, אתם  לא עושים את זה רק כי הכלים הסניטריים שם ישנים ולא מעודכנים או שכמה אריחים נשברו. אתם עושים את זה משום שבחדרים האינטימיים ביותר לא נוח לכם יותר. הגודל, הצבעים, הצורה שבה החדרים מסודרים ומעוצבים לא ממש מסתדרת עם הזרימה שלכם. בדוק מה נוח לכם, האם באמת נחוצה לכם אמבטיית ג'קוזי או שמקלחת גשם חדשנית ויפה יותר תתאים לכם? האם חייבת להיות מחיצה במסדרון או שמתאים לכם יותר להפוך שם את החלל לנישת אחסון כדי שלא תעמוד בדרככם? עמדו שם ושאלו את עצמכם – מה הייתי שמח לראות כאן באמת?

המלצה שנייה: העדיפו את הטעם שלכם

הטעם שלכם והטעם של המעצבים והטעם של הקהל הרחב והטעם של מגזיני עיצוב אינם אותו טעם. לפעמים אנחנו נכנעים לעצות עיצוביות שאחר כך אנחנו מרגישים תקועים אתן משום שבסופו של דבר זה לא אנחנו. זה רק נראה יפה והלהיבו אותנו שזה מה שהולך. אזרו אומץ והחליטו להעדיף את הטעם שלכם. אתם תחיו שם עם כל זה.

המלצה שלישית: פנו מקום בבית למה שחשוב באמת

אנחנו חיים בעידן השפע ויש לנו המון מכל דבר ועוד אנחנו מרגישים לא לגמרי בטוחים אז אנחנו שומרים מאגרים של חפצים מכל סוג – כלי בית, מכשירי חשמל, מצעים ובגדים ומה לא. על צעצועים כבר אין מה לדבר. הארגזים נערמים בכל מקום. שיפוץ בית הוא ההזדמנות שלכם להיפטר ממה שאתם כבר לא משתמשים בו. זאת ההזדמנות שלכם לתת לאחרים שגורלם שפר עליהם פחות אבל גם לפנות מקום לזרימה של אוויר חדש, של הנאה מוחלטת ממה שיש מבלי שתרגישו מחסור. אחרי הכל, שום עבודות שיפוצים לא ייראו טוב לאורך זמן כשנערמים עליו שוב ארגזים של חפצים שאף אחד לא משתמש בהם.

שתף פוסט זה:

השאר תגובה

דילוג לתוכן