כיצד לבחור קבלני איטום?

בנייה מהירה

איטום בית הוא אחד השלבים החשובים ביותר בבנייה משום שהוא זה שקובע אם הבית שלכם אכן מוגן דיו ואינו רק ארבעה קירות עם גג. בית אמור להגן עליכם מפני חדירת גורמים בלתי רצויים מצד אחד כמו מים, טמפרטורות קיצוניות וזיהום רעש, וחדירת גורמים רצויים מצד שני כמו אוויר צח. את קבלני האיטום חייבים לבחור בקפידה ואת הרישיונות שלהם כדי לוודא שהם אכן עושים עבודת איטום טובה ואינם מסתפקים בקוסמטיקה ללא חומרי איטום מתחת.

קבלני איטום מוסמכים ומורשים

קבלני איטום חייבים להציג רישיונות ורישום בפנקס הקבלנים יחד עם הסמכה ואישורים של מכון התקנים. זה אומר שקבלנים אלה מחויבים לעבוד רק עם חומרי איטום וציוד שקיבל את כל אישורי התקנים הדרושים, כך שלא תמצאו את עצמכם עם גג מסויד בלבן בלי חומר איטום תקני וראוי מתחתיו. הרי אי אפשר לראות את תוצאת העבודות עד שמגיעים הגשמים, ולכן חשוב לוודא שקבלנים כאלה אכן מתכוונים לעבוד כך משום שאינו רוצים לאבד את ההסמכות והאישורים שלהם.

לדעת מה רוצים לאטום ולמה

ברור למה אנחנו רוצים גג אטום, אבל מה חשוב לנו באיטום קירות מפני רעש, או רצפה אטומה בינינו לבין השכנים? מהי התועלת בחומרי איטום נכונים גם לחלונות ולפתחים? למה זה חשוב לדעת ממה החומרים האלה עשויים? חומרי איטום מספקים לנו בידוד ואיטום מפני תנאי מזג האוויר, לדוגמה, משום שהם מאפשרים לנו חיסכון בחשמל כאשר אנחנו מחממים או מקררים את הבית. איטום טוב מסייע לנו גם לא לחוש בתנאי מזג אוויר קיצוניים כאלה. איטום מפני רעש מאפשר לנו שקט בבית ושקט לשכנים, אם אנחנו אלה שמרעישים. אנחנו גרים בבית שלא על מנת לסבול מהשכנים, כמובן. איטום נכון מפני רעש מסייע לנו גם כשאנחנו גרים ליד מקורות רעש חיצוניים, וחייבים לשמור על השלווה שלנו.

כיצד לוודא שבחרנו קבלן איטום טוב

קבלן איטום טוב אמור לדעת את כל זה וגם כיצד לספק לכם פתרונות איטום לכל מטרה בהתאם לתנאי הבית. קבלן איטום נכון יוכל לומר לכם בנה זה כרוך וכיצד אפשר לשפר את המצב, אם בכלל. רק קבלני איטום שעברו את כל המסלול של ההכשרות השונות ומעודכנים בכל השיטות והחומרים החדשים והיעילים ביותר יכולים להבטיח לכם איטום מושלם ובטוח לכם ולמשפחתכם. כשאתם בוחרים קבלן איטום כזה בדקו אתו את כל הבית כדי להתרשם עד כמה הוא בקי בעבודתו ויכול לענות על הצרכים שלכם.

שתף פוסט זה:

השאר תגובה

דילוג לתוכן