כל מבנה צריך שירותי אחזקה

אחזקת מבנים

בימינו קיימות לא מעט שיטות בניה למבנים חדשים. כל סוג בניה מותאם באופן ספציפי למבנה המבוקש. אך כל מבנה חדש באשר הוא דורש תחזוקה שוטפת, בכדי לשמור על ערכו לאורך זמן, ואף לחסוך בכסף ולמנוע נזקים ארוכי טווח שעלות תיקונם יעלה הרבה. לצורך כך, מומלץ למנות אב בית למבנים פשוטים או לפנות לחברות המתמחות בניהול נכסים ומבנים ויכולות להציע שירותי אחזקה ברמה גבוהה ולכל כיס.

כל מבנה באשר הוא יכול ליהנות מהיתרונות של שירותי אחזקה. שירותים אלו כוללים בתוכם מגוון רחב יותר של שירותים מגוונים שמטרתם לדאוג למבנה, לשמור על תקינותו הן מבחינת הנראות והן מבחינת תפקוד שוטף. אחזקה לא נכונה או אי טיפול בתקלות עלולות לעלות ביוקר בהמשך הדרך – תיקון פשוט של סדק קטן יכול להפוך לעבודה רצינית אם יוזנח ולהשליך על שווי הנכס.

שירותי אחזקה – מה הם נותנים?

בדרך כלל, שירותי אחזקה מטפלים במספר דברים אשר לא תמיד ייראו כקריטיים – התקרה לא תיפול והקירות יישארו לעמוד על תילם גם בלי חברת ניהול מקצועית אך לפני שאתם חושבים לוותר כדאי לעבור על הסעיפים הבאים ולשקול שנית:

  1. גינון – כאשר מגיעים למבנה בפעם הראשונה (וגם בשאר הפעמים) אחד הדברים הראשוניים אליו נשים לב הוא הגינון וטיפוח החצר. גינה מטופחת נתפסת בעיני אנשים כסימן לאיכות והשקעה – נסו לעשות עסקים עם גינה מוזנחת לעומת גינה מטופחת ותיווכחו בהבדל – חצר מתוחזקת כראוי קורצת ללקוחות ושווה את ההשקעה.
  1. חשמל – כאשר נכנסים לבניין ומגלים נורות שרופות שאינן דולקות – מעבר לסכנה פוטנציאלית של ללכת במקום חשוך – הסוגיה היא גם אסתטית. חדר מדרגות חשוך לא נועם לאיש ויכול אף להרתיע משמעותית את הבאים.
  1. טיח וחיפויים – שני דברים שהטבע לא עושה להם טוב הם טיח וחיפויי קיר. באופן טבעי הזמן גורם לסדקים והתפוררות עקבית של אלו עד למצב שעלול לפגוע במישהו – היו מקרים שחיפויים נפלו לא רחוק מאנשים ואף פעם לא ניתן לדעת כמה קרוב או רחוק האסון הבא.
  1. מערכות אבטחה וכיבוי אש – מערכות מתקדמות של כיבוי אש מכילות רכיבים רבים הדורשים בדיקות תדירות ואחזקה שוטפת. הדבר האחרון שאתם רוצים במבנה תעשייתי הוא להשקיע זמן וכסף במערכת כיבוי אש איכותית אשר לא תפעל ברגע הרצוי – קחו לדוגמה את סניף איקאה בנתניה שנשרף כליל למרות מערכת כיבוי האש שהותקנה בו. בפועל המערכת לא הייתה מחוברת ואיש לא ידע – התוצאה הייתה הפסד של מיליונים. הדבר נכון גם לגבי מערכות אבטחה מתקדמות אשר נועדו להגן על הציוד שבדרך כלל מצוי במבני תעשייה – לא נרצה חלילה שבגלל טעות המערכת לא תפעל כראוי.

חברות מקצועיות המספקות שירותי אחזקה למבנים תעשייתים ולבתים פרטיים יודעות, בנוסף לדברים שפורטו מעלה, גם לתת מענה לכל בעיה שהנכס יידרש לה – לא רק בהיבט של תחזוקה שוטפת אלא גם במקרי חירום כמו הצפה פתאומית של ביוב או נזילה של מים מהגג.

היתרון הגדול של שירותי אחזקה הוא היכולת לפנות לגוף אחד שיטפל במכלול השלם של הבניין. אין צורך להתעסק עם בעלי מקצוע שונים בשעות מאוחרות של הלילה. כשמשתמשים בחברת ניהול יש כתובת אחת לכל הבעיות, בכל שעה ובכל מקום.

שתף פוסט זה:

השאר תגובה

דילוג לתוכן