גדרות פי וי סי לבית וגדרות מחומרים נוספים

גדרות לבית מקבלות תפקיד פרקטי חשוב מאד: לתחום את הבית, לסמן את הגבולות שלו ולמנוע כניסה של גורמים בלתי רצויים לשטחו. כאשר בוחרים בגדר, עם זאת, מעוניינים שהתפקידים האלה יתבצעו גם בפרק זמן של שנים ארוכות קדימה – מה שאפשרי רק כאשר הגדר עשויה מחומרי גלם משובחים. אז מהם החומרים המומלצים ביותר לייצור ולהתקנת גדרות? ומדוע גדרות פי וי סי (PVC) צריכות לקבל עדיפות?

החומר המרכזי כיום: פי וי סי

גדרות PVC הן המילה האחרונה כיום בתחום הגדרות, לצד שורה ארוכה של מוצרים אחרים שמיוצרים מחומר הגלם הזה בדיוק. חומר הגלם הספציפי – פולימר העונה לשם פוליוויניל כלוריד – נחשב לעמיד בכל קנה מידה, כאשר הגדר תשמור על החוזק שלה ועל המראה שלה לתקופה ארוכה מאד. בנוסף לכך, פי וי סי עמיד בכל תנאי הסביבה, כולל אלה החיצוניים שמוציאים מכלל אפשרות חומרי גלם אחרים. הגדר הרי תהיה תמיד חשופה לשמש, לגשמים או לרוחות, כך שחומר גלם שאינו איכותי דיו יביא לכך שהיא תישמר רק לפרק זמן קצר.

יתרון משמעותי אחר של גדרות  העשויות פי וי סי נוגע לכך שאפשרויות העיבוד של החומר רחבות, מה שבא לידי ביטוי בשורה ארוכה של גדרות לבחירה. הלקוח יכול לבחור בין צבעים, צורות וטקסטורות שונות, על פי הרצון העיצובי או אפילו בהתאם לאלמנטים אסתטיים אחרים הנמצאים בחצר או בבית. בהקשר הזה יש להדגיש שבמרוצת השנים גדל מספר הישראלים שהבינו שלגדר יש תפקיד אסתטי בלתי מבוטל, כך שהם כן מצפים לגדר שתעניק להם את הגמישות הזו במראה.

גדרות פי וי סי נוחות מאד לעבודה ולהתקנה, כך שבמספר בלתי מבוטל של מקרים ניתן להתקין אותן באופן עצמאי (עם זאת, אם אינכם יודעים כיצד להתחיל ומה עליכם לעשות, מומלץ מאד שכן תפנו למומחים בתחום). אם מוסיפים לכך את המחירים הנוחים של גדרות PVC, אפשר להבין מדוע הציפיות הן שהמקום המיוחד שהן תופסות כיום בתחום הגדרות, ובכלל, רק ימשיך ויגדל בשנים הקרובות.

גדרות מחומרים אחרים

למרות המקום המרכזי של גדרות פי וי סי בשדה המשחק, הן אינן השחקניות היחידות בו. גדרות עץ למשל נחשבות לנפוצות אף הן, בשל עלות נמוכה באופן יחסי, המראה הטבעי של העץ (שמאפשר "ליישר קו" עם מראה הגינה) ואפשרויות ראויות לעיבוד העץ. יש להדגיש שאין זה מובן מאליו שהעץ יישמר בתנאי מזג האוויר השונים, וגם לא יהיה עמיד בפני מזיקים – לכן חשוב במקרה הזה לבחור בעץ איכותי, שעבר תהליך אימפרגנציה. סוגים אחרים של גדרות הם גדרות מתכת, גדרות פלסטיק ואחרים.

בכל מקרה, מומלץ מאד לא להתפשר בבחירת הגדר. בתחום הזה מה שאינו איכותי מספיק עלול להביא לצורך לתקן את הגדר חדשות לבקרים, או לחלופין להחליף אותה הרבה לפני המועד שהייתם מצפים לו.

שתף פוסט זה:

השאר תגובה

דילוג לתוכן