פרסום דירה למכירה

פרסום דירה למכירה

כשאתם מגיעים להחלטה כי אתם מעוניינים למכור את הדירה בה אתם מתגוררים, או אף את הדירה שאתם מחזיקים לשם השקעה, עליכם לבצע פרסום אפקטיבי שיגיע לקהל יעד נרחב ככל האפשר.

פרסום דירה למכירה אפקטיבי, הוא פרסום כל הפרמטרים אשר על הרוכש הפוטנציאלי לדעת.

סביר כי העיקר (שלכם המוכרים), הוא לא לקבל טלפונים ללא הגבלה, אשר חלקם אינם רלוונטיים, אלא לקבל שיחות ענייניות של לקוחות שהפנימו את מרבית המידע והאינפורמציה, וזקוקים רק למידע משלים.

על מנת ליצור מצב בו השיחות הם לשם קביעת פגישה והתרשמות מהנכס, יש להפיץ כמה שיותר אינפורמציה במעמד הפרסום.

הפרטים החשובים הם: מספר החדרים שקיימים בדירה, השנה בה נבנה הנכס, גודלה של הדירה במטרים, האם יש מעלית בבניין, האם קיימת חניה, האם ישנו מחסן, האם היא משופצת או לא ועוד.

חשוב לא פחות לתאר גם את סביבת המגורים בה ממוקמת הדירה, לרבות: האם הדירה ממוקמת בקרבה לגני ילדים, בתי ספר, גני שעשועים, מרכזי קניות ועוד.

רבים מהרוכשים מעוניינים לוודא כי הדירה ממוקמת במיקום נוח ובהתאם לצרכים היום יומיים שלהם. דבר אשר יקל על חייהם ולא יקשה עליהם, לדוגמא: הורים לילדים אשר לומדים בבתי ספר תיכוניים, ירצו לדעת כי הדירה אינה מרוחקת מבית הספר, וכי הם לא יצטרכו לקחת את ילדיהם בכל בוקר ולהחזירם בכל אחר הצהריים וזאת משום המרחק.

פרסום דירה למכירה כי אין דרך אחרת

בימים עברו, נהגו מוכרי הנכסים לתלות שלט על מרפסת הדירה, או על גבי החלון שבו היה רשום כי הדירה עומדת למכירה, בצרוף מספר הטלפון של המפרסם. התוצאה הייתה כי כל מי שעבר ליד הנכס וחיפש לעצמו דירה לקנייה, התקשר בו ברגע.

בעידן הנוכחי בו הרשת הוירטואלית תופסת מקום חשוב ורבים נוהגים להיעזר בה לכל פעולה כמעט, היא משמשת גם כפלטפורמה הטובה והנוחה ביותר לשם פרסום דירות למכירה, לרבות דירות חדשות בפתח תקוה, תל אביב,דירות למכירה בפרדס חנה, ירושלים או כל איזו אחר בו אתם מעוניינים למכור.

הפרסום ברשת הוירטואלית, הוא פרסום בעל אופציות רבות ומגוונות, אשר חושף את הנכס שלכם בקרב לקוחות פוטנציאלים רבים, והסיכוי כי הדירה תימכר במהירות, הוא גבוה.

למעשה, כל מי שמעוניין לפרסם את הדירה אותה הוא מוכר באתר הספציפי, יכול לבצע זאת ללא כל בעיה בצרוף כל הפרטים הרלוונטיים לרוכשים.

ככל שתקדימו לפרסם את הנכס, כך גם תקדימו למכור אותו במהרה.

זכרו כי הרגע בו אתם מפרסמים את הנכס, הוא הרגע בו אתם מוכנים במאת האחוזים למכור אותו(מוכרים קרקע לבניין ? קבוצות רכישה רבות יפנו אליכם)  ויש להיות מוכנים לכך כי מהרגע שהפרסום יעלה לאוויר, תתחילו לקבל שיחות טלפון רבות בנוגע לדירה אותה אתם מוכרים.

שתף פוסט זה:

השאר תגובה

דילוג לתוכן