פרקט למדרגות בבית

פרקט למדרגות: הבחירה הכי טובה בשבילכם

זה כבר לא סוד שהפרקטים כבר מחליפים את כל הריצוף שיש בבתי האב בישראל. אם בעבר בית עם מרצפות היה נראה לנו איכותי ויוקרתי היום הפרקט מהווה אלטרנטיבה טובה הרבה יותר. הפרקט חזק במיוחד, מעוצב ומגיע בשלל סוגים והכי חשוב, מאפשר לכם גיוון כמעט בתי נגמר בגוונים שתוכלו לתת לרצפה שלכם החל מעיצוב צעיר במיוחד ועד העיצובים כי יוקרתיים. בדיוק מאותה שהפרקט איכותי מאוד לשימוש ברצפה נעשה בו שימוש גדול מאוד גם במדרגות ופרקט למדרגות הוא השל הבא של כל אחד שיש לו כבר רצפת פרקט בבית. השילוב ביניהם נהדר ונותן מראה טבעי לבית.

איזה סוג פרקט נתקין למדרגות בבית?

  • פרקט למדרגות יכול להיות כל פרקט שרוצים אך מומלץ להתקין פרקטים רב שכבתים. פרקט תלת שכבתי או פרקט דו שכבתי הם הפרקטים שיחזיקו מעמד זמן רב ושנים ארוכות בלי שהם יוצאים מהמקום או מתבלים. פרקט למדרגות חייב להיות חזק בגלל ריבוי הדריכות והלחץ החזק שמופעל עליו. בהיעדר פרקט חזק ואיכותי הפרקט עלול להיהרס בקלות כבר אחרי כמה חודשים וכמה שכבות הן הפתרון הטוב ביותר.
  • מלבד פרקט רב שכבתי ניתן גם להתקין פרקט מעץ מלא. פרקט מעץ מלא הוא פרקט חזק במיוחד שיהיה קשיח לכל הדריכות וההעמסות וגם יהיה מעוצב מאוד למדרגות שלכם. למדרגות מעץ יש יתרונות רבים לא רק בעיצוב אלא גם בבידוד שהם יוצרים מהרצפה והשילוב הנהדר שלהם עם פריטים אחרים מעת בקבת המדרגות.

 

איזה סגנונות פרקט יש בבית?

מי שרוצה להתקין פרקט למדרגות בביתו יצטרך לבחור בין מגוון רחב של סגנונות. פרקט למדרגות יכול להיות מסוגים רבים של עצים כאשר הבולטים שבהם הם עץ גושני ועץ אלון, אך ניתן גם להתקין עץ מהגוני, עץ אגוז אפריקאי ועוד. קיימים מספר גוונים אפשריים להתקנה ומספר סוגים של פרקטים בעובי שונה והכול כדי להתאים את המדרגות שלכם כמה שיותר. בחירת פרקט צריכה להיעשות התחשבות בפרקט שכבר יש על הרצפה וכך ההרמוניה ביניהם תהיה מושלמת. גם הרהיטים שבקרבת המדרגות יכולים להשתלב נהדר כמו למשל ארון מתחת למדרגות או ספרייה בסמוך אליו. ניתן לבחור עץ בהיר, עץ בצבע כהה יותר, עץ חלק או עץ עם דוגמאות וכולה.

כמה עולה התקנת פרקט למדרגות ולמה לשים לב?

כמו שמחירי הפרקטים למדרגות משתנה מאוד לפי סוג הפרקט ואיכותו כך גם משתנה המחיר לפרקטים למדרגות. המחיר משתנה מאוד גם לפי היצרן והמשווק ויש דגמים פחות מוכרים ויותר מוכרים והמחיר בדרך כל לנע בין מאה שקלים למדרגה ועד שלוש מאות שקלים. ניתן למצוא מחירים מעט נמוכים יותר או גבוהים יותר בהתאם וכמובן חשוב לשים לב להתקנה שמתבצעת במקצועיות עם כל אמצעי המדידה ורק לאחר שהמדרגות עברו ניקיון יסודי והשכבה שלהם אחידה.

שתף פוסט זה:

השאר תגובה

דילוג לתוכן